黎明個唱被食環取消,道聽塗說,黎明衝到食環署同佢哋理論,對話如下:

黎:「大佬,你最後一秒唔發牌俾我,我想知道核心問題係邊度咯?」

食環署:「核心嘅外圍即係核心嘅內圍。」

黎:「你講乜春呀!唉。。。而家點算呢?」

食環署:「唔使愁,坎坷過後有艇搭!」

黎:「聽講你都係我嘅歌迷黎架,俾吓面呢」

食環署:「左手又係肉,手背又係肉。」

黎:「妖!一句到尾,你哋係咪唔鍾意我用中國呢種物料,淨係鍾意英國嗰一種?」

食環署:「鍾意就鍾意…唔鍾意就唔鍾意,唔好講埋晒啲L.I.K.E…」

黎:「喂大佬啊大家都係防火料啫?」

食環署:「魚柳變了就唔係魚柳包。」

黎:「好好好好,我怕咗你啦,我叫班手足通宵搞掂佢,聽朝一早俾個proposal 你哋,Okay?」

食環署:「Okay 噢,記住叫班手足唔好空肚食早餐」

黎明之後離開食環署心諗:「小喇叭,呢條友講嘢九唔搭八!」

Like_Us_Facebook

Other Links

時事囧評之「特事特辦、第一家庭」
時事炯評之「CY。家強。Beyond。CASH」
時事炯評之「城城。Moka。黛林」
時事炯評之「國力。假學歷」
時事炯評之「世紀一巴」
時事炯評之「警察。篡改。歷史」
時事炯評之「天津大爆炸。食物。毒」
事實炯評之「謝賢。曾江。拳」
時事炯評之「朱經緯。監警會」
時事炯評之「血鉛。驗水」
時事炯評之「拉匀嚟計」