我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小朋友答: 「i’m lovin’ it」

我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小朋友答: 「我哋喺度玩緊麥記大富翁,啱啱到咗理想酒店」

我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小女朋友答: 「我本來只係想佢幫我撩番牙罅條菜出嚟,點知男朋友話,加兩蚊送嘴嘴,再加一蚊嘴嘴升級到打茄輪,仲有濕紙巾送添。」

我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小男朋友答: 「我毒男終於搵到一個肯同我捱麥記同響麥記度打茄輪嘅女朋友啦!」

我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小朋友答: 「因為麥記D包搵笨冇蕃茄,要自己加茄。」

我問:「小朋友點解你地響麥記度打茄輪?」
小朋友答: 「唔好誤會,我地其實係用法式接吻向美國霸權主義示威!Oui!」

其實麥記一早就唔係只有漢堡套餐,仲有其他套餐包括,過夜、沖涼、做功課、傾保險、蛇王。。。打茄輪只是其中一樣。

i’m lovin’ it!